Summa sidvisningar

söndag 28 februari 2010

Engmans Kapell.

Igår infann sig firheten med Engmans kapell! :P
eller ja... när jag va på tuppens o lyssnade på Engmans kapell!! de gjorde en jätte bra spelning!
Igår var jag alltså på tjej fest hemma hos tessan =) nästan alla var där.. Vi hade jätte kul!! sen åkte vi till Tuppens och dansade o kikade på Engmans kapell när de spelade.
Jag hade en underbart jätte rolig kväll! :)

Idag är jag bra trött.... sov hos m o m... o ja jag vaknade halv 11... inte hade jag tänkt att vakna så sent men la mig vid halv 4 så jag behövde nog sova.. haha. Sen fick jag skjuts hela vägen till Järvsö igen =) synd jag inte kunde köra deras nya bil bara :/ men jag va till ica o tillbaka med den nyss! Har aldrig kört en ny bil innan... riktigt lätt körd va den o skön att åka i.

Jag hoppas kommande vecka går rätt fort.. så jag får flytta snart. Ska bli jäkligt skönt att få flytta nu! få hem mina grejjor.. och få bo själv :)

Har köpte mig en liten påse godis.. men de va inge gott... jag som va såå sugen innan.. jaa den står väl kvar till en annan gång :)

Hoppas alla ni andra oxå haft en bra helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar