Summa sidvisningar

torsdag 18 februari 2010

Såna jobb som...

Sitter o kikar runt lite va de finns mest för jobb ute.. de finns ju mycket sälj jobb!! och jobb där man ska ha C och CE kör kort...
Då är ju frågan! vad ska jag satsa på? Försöka bli en sjuhelsike bra säljare eller skaffa mig CE körkort!?
Har varit säljare tidigare... o ja när jag sålde bredband och telefoni va jag bra till en början.. sen gick de utför.. När jag sålde matvaror till daglivaru handeln då va jag nog rätt bra hela tiden... men då visste jag verkligen vad jag pratade om oxå!
Eller så ska jag se till att skaffa mig ett CE körkort som jag funderat läängen på! Men kan lilla jag verkligen lyckas köra lastbil? o få ett jobb som lastbils chafför!? Men de är ju så att Man Kan ALLT man Vill... så egentligen så är de väl bara att tuta o köra :p

Ja de tåls att fundera på... men sen så skulle de ju vara kul att kanske bli läkarsekreterare oxå.
Men helst av allt vill jag jobba o tjäna pengar.. är mer praktiskt lagd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar