Summa sidvisningar

lördag 6 februari 2010

I Bollnäs

Nu är jag i Bollnäs hos brorsan.. passar min egen katt hehe. Men hon har gömt sig under soffan! är nog rädd att jag ska stoppa henne i buren igen. Men hon kommer väl fram nått tag.

Rätt skönt att vara lite ensam ett tag.. liksom lugnt o tyst o ja... men ovant som tusan! men de är ju lika bra att vänja sig! När man bott nästan 3 år med en person så är de ovant att vara själv! men jag vet ju att jag klarar mig bra själv oxå så de ska nog gå bra! men de blir nog lite ovant i början, kan jag tänka mig iaf.

Oj nu kom katta fram!! men gömde sig lika fort när jag lockade på na.
Ska kanske inte bry mig så mycket olm henne.

Ikväll blir de nog till att kika på melodi festivalen... ska tylla in mig ett par filtar.. för här är de inte varmt! ruggigt!

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar