Summa sidvisningar

fredag 19 februari 2010

Alfta - Here I Come Again!

Ja... inte fick ja nån lägenhet i B-näs inte :/ suck...
Så here i come again Alfta!!
ja.. va ska jag säga...
Visst är de bra att bo i Alfta meen har ingen jätte lust, men vad gör jag annars likom!? Har ingen annanstarn att bo så då får man tacka o ta emot de som erbjuds! Så är de ju bara.
Men jag kommer ju att hyra av en bra bostads uthyrare o de är ju bra!
Sen så ska jag ju så snart som möjligt flytta.
Så nu är jag inställd på att flytta tillbaka till Alfta! Jäkla tur att jag har internet iaf! haha... sitta i Alfta utan internet de går Inte.
De var några år sen jag bodde där sist. Men Jag får mommo o moffa nära iaf =)

Idag vet jag inte va som händer.. förhoppningsvis ska vi ner till B-näs o hämta datorn.
Annars så blir de väl lugnt tänker ja.. usch känner hur rastlösheten smyger sig på bara av att tänka tanken på lugnt.. ehh hehe.

Nä ska nog ta o snygga till mig lite ifall de händer nått idag =) Kan ju inte gå ut med troll håret som spretar åt alla håll :p haha.. hade en jäkla morron frisa när jag vaknade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar