Summa sidvisningar

torsdag 11 februari 2010

Happy land...

Befinna sig i happy land... Ja de va riktigt nice... :) vill vara där nu med!

Rastlös nu... skit tråkigt... burrr..... va mer ska jag säga, vill göra något.

Har sovit en vända idag... trött efter dagen. Sen har jag inte gjort många knop :/ tråkigt tråkigt o tråkigt... ibland händer de mycket saker å jag tycker om när det händer saker...
Men idag har jag iaf gjort endel.. eller iaf väntat... jäkla tur jag har tålamod.. väntade i Bollnäs i 1 ½ timme idag, tog en fika på krokanen så jag skulle ha nått att göra, varm choklad o kanelbulle, sen strax före 11 bar de av till ams.. gick bra! sen va de till att vänta i 45 minuter till!! suck... har varit mycket väntande idag.
Vill ha mitt boende nu.. vill få igång livet ordentligt igen så jag kan slappna av riktigt!... så mycket jag vill.

1 kommentar:

  1. Kommer gå fort ska du se :) Förhoppningsvis hör du något idag om lgh eller i början på nästa vecka...så njut av helgen och hitta på hur mycket saker som helst :)

    SvaraRadera