Summa sidvisningar

fredag 12 februari 2010

Helg igen...

Ja då var de fredag igen! å jag är rastlös! igen... nästan så jag undrar om jag fått lapp sjukan här ute i oävlan.. hahahha.
Har varit till Ljusdal idag.. käkade frukost på finess.
Sen så har jag inte gjort så mycket mer :/ Satt ute o försökte odla lite fräknar en timme mitt på dan! =) de va rätt skönt i solen! å så har jag lagat kyckling med campinjon o paprika sås med pasta till.. de gick hem hos mamma iaf.. C är inte så mycket för sånt som "inte" ligger kvar på gaffeln menar han o då är de oftast pasta o ris han syftar på.

Jag är nog så rastlös mest för att jag vill få en lägenhet så jag kan flytta! skulle vara riktigt skönt med nått eget nu. Är less på att ha mina grejjor där de inte hör hemma o ska vara längre o de skulle vara förbaskat skönt att få dem därifrån.
Är ju nu uppsatt på 3 lägenheter... plats 17, 13 o 10!! HM... känns ju lovande.. *not* men jag hoppas iaf att jag får en... tycker jag borde kunna få en av dem iaf!!! skit samma vilken bara jag får en! annars får jag väl bo i Alfta i nån lägenhet nån månad o flytta sen igen då. För i Alfta vill jag inte bo.

Va som händer i helgen vet jag inte riktigt... ska kanske på födelsedags fest i morron.. annars så blir de nog rätt lugnt som det verkar.

1 kommentar:

  1. Ja det var goan kyckling och bandspagetti var det länge sen jag fick njuta av. Synd jag blev mätt så fort bara. :-)
    Tack för maten.
    Kram.

    SvaraRadera