Summa sidvisningar

fredag 26 februari 2010

Äntligen fredag..

I dag har jag bestämt mig för att öppna en klädbutik i ljusdal ;)!! efter att ha varit runt i ljusdals Alla 3 klädbutiker med nästan samma utbud och prisklasser så bestämde jag mig för att öppna en butik i ljusdal! hahahaha ;) Ja menar.. ska alla se lika ut där!? :p visst va de fina kläder o jag hittade en tröja.. Men.. lite variation skadar inte! :)
Nää inte ska jag öppna en butik där.. men de är nästan lite frestande! ;)
Jag letade något snyggt att ha när man går ut... de va dååligt utbud av sånt.. ja menar folk där uppe läre ju oxå gå ut ibland o vilja ha nå snyggt på sig! ;) Men de åker nog till Hudiksvall eler Bollnäs o handlar tänker ja. Inget ont om Ljusdal, men bättre utbud i de få klädbutikerna som finns skulle inte skada!.

Ja de är Äntligen fredag! Har som sagt vart i Ljusdal idag, har även städat o tvättat och lagat mat.. de vart skink paj med sparris o körsbärs tomater.. riktigt go vart pajen.

Nu sitter jag o funderar... ska jag flyta bort här inne!? i rummet där jag sover de är Skit varmt!! ska ju lyckas sova oxå.. va gör man då? går ut o lägger sig i snön före ;) haha.. nä.. de går nog ... bättre än att frysa!? eller? De är lite ovant att inte frysa jämt!! Jag som nästan alltid fryser annars.

Nu längtar jag till våren..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar