Summa sidvisningar

tisdag 16 februari 2010

Idag...

Idag fick jag veta att jag antagligen inte får nån av de tre lägenheterna jag tackat ja till!! :/ fasiken oxå!! har jag riktig tur så får jag den sista... så jag ska be till gudarna att jag får den!!
Får jag inte nån av lägenheterna i B-näs så tar jag en i Alfta så längen tills jag får en i B-näs.
Har iaf införskaffat kartonger idag, åker o packar lite i morron.
Nu har jag iaf internet på G och även en soffa som jag ska kika på till helgen nått tag =) så nu har jag allt, förutom en lägenhet ehh hehe... men de ordnar sig nog snart med en sån hoppas jag.

Så idag har jag som sagt köpt kartonger, och "gjort" Ljusdal... de har ju till o med bättre o roligare affärer i Edsbyn!!
Brorsan kom o hälsade på i em oxå =) åkte nyss hem.. ska få ta över hans internet dongel.. så flyttar jag till Alfta ett litet tag så har jag iaf internet!!
Har ringt runt till privata fastighets uthyrare idag.. inte en enda hade en lägenhet nu.. eller jo de fanns en 1 med kok skåp på granberg!!! men hua inte granberg o ett kok skåp! kan ju inte baka o laga mat som jag gör med ett kok skåp! Nä så den lägenheten vill jag då inte ha.

Håll tummarna över mina lägenheter!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar