Summa sidvisningar

tisdag 9 februari 2010

Tisdag....

Idag har jag fotat katter... eller min sötnos - Mummlan :) sötare kattunge får man leta efter =)
Tog en rask promenad oxå idag... o jag brukar ju strecha lite efterått.. å Maffe har börjat så att han ska "hjälpa" till!.. han lägger eller sätter sig på ett av mina ben.. så de trycks ner ännu mer hahha!! sen byter han ben o sätter sig på de andra!
Knäpp katt ;)

Mummlan igen...


Bakade en kladdkaka igår... den vart riktigt lyckad! hög och kladdig! och självklart måste de va choklad ovan på!
Tycker ju om att baka och eftersom jag får mat och husrum här så måste jag ju självklart hjälpa till lite, och så vet jag ju att C älskar godis o fika bröd! och det är ännu roligare att baka när manvet att de verkligen uppskattas och äts upp!




Tackade ja till ännu en lägenhet idag.. så nu har jag tackat ja till en etta och en tvåa... på torsdag kan jag nog tacka ja till ännu en tvåa! o jag hoppas jag får en tvåa! Skulle vara riktigt skönt med ett sovrum och ett kök!! men om inte jag får en sån lägenhet så går de ju att flytta senare.
Känns som jag bara vill ha ett boende nu... rå om sig själv, nog för att de är trevligt här hos mamma o C o jag blir ju ompysslad... MEN jag längtar verkligen efter ett eget boende nu.. där jag kan rå om mig själv och ja.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar