Summa sidvisningar

måndag 8 februari 2010

Måndag...

Nu tycker jag att alla håller tummarna för att jag får en lägenhet i veckan!!
alla tre som jag står i kö på går ut denna vecka, så förhoppnings vis så har jag en nästa vecka! =)
Det skulle va skönt! vill flytta nu... få "hem" mina saker, min säng o aa... mina kläder!! nog för att jag har endel kläder här men inte är de mycket att variera... ett par förstora jeans o ett par jeans leggings o några tröjor... är ju kul att kunna variera sin klädsel ibland hehe... men funderar om jag ska åka ner i vecka o hämta lite mer kläder o ett par stövlar, är lite less på att gå i graninge kängorna... men inte tänkte jag på de när jag åkte för en vecka sen, hade så mycket annat att tänka på då.. o inte är de väl nån som bryr sig här uppe iaf va jag har på fötterna! Här känner man sig nästan utanför om man inte har mössa på huvet! :)

Ska nog ta en promenad idag... fast solen vill inte kika fram! :/ men jag måste komma ut lite.. o de är faktiskt skönt att ut o gå i naturen o inte bland en massa hus.
Funderar på om jag ska baka en kladdkaka oxå! mammas gubbe tycker om go saker så då är de väl toppen med en kladdkaka!

Nä nu ska jag nog ta en promenad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar