Summa sidvisningar

fredag 5 februari 2010

Nytt!?

Funderar mycket nu...
Det är mycket som hänt och som kommer att hända, jobbigt på de vis att jag oroar mig endel och funderar hur allt kommer gå och bli. Men samtidigt så ska de bli skönt när allt är klart.. även fast de oxå känns jobbigt att tänka så.. för allt blir ju inte toppen på engång, de får ta sin lilla tid.. den tid de tar helt enkelt.
Hoppas hitta ett boende snart iaf... skulle vara skönt at få de klart, har bara "bott" i en väska i mindre än en vecka men.. självklart är de lite drygt ändå. Men jag trivs här iaf, blir lite ompysslad o så. Men de blir skönt sen när jag får ett eget boende igen.. vill ju inte bo här alltför längen heller, mamma o c läre ju få bo här själva snart igen hoppas jag.

Idag följde jag iaf med mamma upp till ljusdal, kikade runt i ljusdal medans hon badade.. de gick rätt fort! hehe... dollar o den lilla gallerian sen va jag färdig! :) visst finns de mer att se, men jag hann inte för jag skulle ju hämta upp mamma igen.
Nyss har jag damsugit och snabb torkat golven, läre ju hjälpa till här nu då jag får husrum o mat! visa min uppskattning liksom.

Ikväll blir de hemma gjord pizza med körsbärs tomater, champinjoner och feta ost på.. tänkte att jag skulle stå för maten idag o tyckte att hemma gjord pizza då passar bra på en fredag!

Mitt ansikte börjar se mer ut som de ska nu! o såren på läppen har gått ner! de va bra piller de där.. men än är de inte helt borta.. MEEN man kan ju inte vara snygg jämt ;) hahaha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar