Summa sidvisningar

onsdag 17 februari 2010

Skulle behöva en varm semester!

Nu känns det som att jag skulle behöva en varm semester, ligga på en strand med en paraply drink! De hade vart grejjer de nu! eller varför inte på ett spa.. eller ja bara bada bubbel pool!
Lite lättare att hitta en bubbel pool kanske!? o vem säger att man inte kan ta med sin egen paraply drink :p

Idag har jag åkt Gävle tur o retur, har packat rätt mycket i lägenheten... skönt.
Tessan va snäll o följde med o hjälpte till! Hon är en vän som ställer upp i alla väder! är jätte gladd att jag har en vän som henne!.
Efter allt packande tog vi oss en fika på Mingel o Bar inne i stan... httade en liten "bägare" med vit choklad mousse med passions frukt på :) riktigt gött vare.
Hann springa in en vända på Glitter och HM oxå innan vi var tvungna att knata till tåget. Hittade en massa fint på både Glitter o HM men sånt får vänta ett tag, läre ju se till att flytta först! Sen ska vi ner o shoppa jag o "frugan" bestämde vi.

Till helgen ska jag till "byn" o kolla på en soffa med divan... den såg riktigt fin ut på bilden! men jag vill gärna se vad jag köper innan jag lägger ut pengarna. Vill ju inte köpa "grisen i säcken" eh hehe ;)

Nu sitter jag här o skulle behöva en massage.. ryggen värker :/ de skulle som sagt sitta gött med en utlands resa eller nått :) haha... I´m dreaming on ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar