Summa sidvisningar

måndag 15 februari 2010

En underbart rolig helg :)

I helgen så har jag haft det riktigt roligt =)
Jag åkte till Edsbyn för att träffa Tessan.. och sen till alfta för att fira Lindas 24 årsdag!
Var även på Tuppens.. de va några hårdrocksband där och spelade.. ehh hehehe.. jag är inge för hårdrock men slog döv örat till lite o hade roligt fast de va skränande musik ;)
Sov hos tessan, och fick en riktig brak frukost på sönda morron :) the, smörgås,muffins fruktsallad och ägg!! riktigt bortskämd vart jag med en sån frukost! å inte är jag van de inte!!
Hade iaf en riktigt trevlig dag/kväll med de bästa brudarna.



Sen igår så var jag hem till Greta o Tommie o deras små pojkar o hälsade på. Kikade in till brorsan o Mizzie en timme oxå =) Åkte hem med fem tåget... mamma kom o hämtade mig på station i Järvös (de är för långt att gå) o bak i bilen hade hon kattburen där hos hade stoppat in alla tre kattungarna så de skulle få lära sig att åka bil! hehe.. Mitt söt snöre hon satt längst bak i buren o sa inte ett pip.. bara kikade o såg någelunda nöjd ut med situvationen :)

Idag tänkte jag ta sov morron... men de gick inte... fick sms från "frugan" tidigt tidigt... hehee... o nyfiken som jag är så kunde jag ju inte låta bli att läsa och sen svara. Är så glad för hennes skull.

Har anmält mig till högskoleprovet oxå.. har haft en tanke att jag skulle ha haft de gjort iaf, ifall jag skulle hitta nån intressant utbildning nån gång o då är de ju bra att ha de gjort.

Denna vecka får jag reda på om jag får någon av lägenheterna jag tackat ja till... jag hoppas verkligen att jag får en!! men med de kö nr jag har så.. :/ ja så ser de ut som att jag får "mellan landa" i Alfta ett par månader... har ingen större lust med det men vad gör jag då annars!? Men de ordnar sig! De fanns ju lägenheter i alfta iaf! eh hehe. "Mellan landa" i edsbyn? njaa..

Tänkte ta o göra lite rätt för mig här idag... damsuga o så.

Mitt egna liv har börjat :) ... men nu saknas bara mina penaler här i Hälsingland så är allt på sin plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar