Summa sidvisningar

söndag 7 februari 2010

I järvsö igen...

Nu är jag tillbaka i järvsö.. känns väl bra, men de va rätt skönt att vara ensam. Vill ha eget boende nu.. de är lite jobbigt att vara inneboende o ha sakerna på ett annat ställe dessutom.. känns ju liksom som att jag inte hör hemma där längre heller :/ o de är ju förståeligt kanske.
Har varit hemma hos G o T idag... busat med L o hållt i lille T. De va roligt =) skönt att träffa lite vänner!.
Nu sitter jag här o funderar, har kopplat i min dator till internet kabeln =) skönt med min dator... fast jag sitter ju inte så bekvämt för kabeln är inte så lång.. men de får gå.
Kattungarna busar runt mig., hehe... lite rädd för att få en klo eller två i benen!

Nä de är inte lätt..

1 kommentar:

  1. Det är så trevligt att ha dig här, bara så du vet.
    Kram!

    SvaraRadera