Summa sidvisningar

lördag 20 februari 2010

Mörk lila naglar och frihet och en ö mitt i ingenstarns...

Målat naglarna mörk lila, nästan svarta... jag tycker om lila... de är snyggt!
Känns som lite frihet att måla naglarna mörk lila... haha... va de lilla kan göra mycket.
Skön känsla.

Melodifestivalen... ja va f-n ska jag sägga om den!?.. de va bland de sämsta del finaler jag sett,
Jag Höll till o med på Darin! jag tycker annars inte om Darin direkt.. Första uppträdandet var lite blygt och försiktigt, han va väl antagligen nervös!? de andra uppträdandet va såå mycket bättre och han fick fram styrka i rösten.. fasiken så mycket bättre vart det då!
Jag tycker iaf att de två som gick direkt till finalen va de rätta.
Hårdrocks gruppen... ja jag är ju inte alls mycket för hårdrock... de var väl... bra!? eller hyffsade iaf.. på någotvis tycker jag inte att hårdrock passar in i melodifestivalen, men de är väl kanske en frisk fläkt iaf!.. o jag kan tänka mig att många hårdrockare tyckte om dem! eller!?

Vart inte lika dans sugen till den här del finalen som jag varit till de andra 2.

Känns som den här helgen går i slowmotion.. fy... vill att de ska bli vardag igen så jag får lite att göra.. i några dagar iaf.
Saknar min orbitrek gör jag oxå... men snart så får den komma hem =)

Skotta lite snö i mören kanske!?

Blunda och...

Tänk dig en ö ute i ingenstarns, de är varmt, sisodär 27 grader.
Du ligger på stranden på en filt och hör vågorna slå in, vinden fläktar sådär behagligt den brukar kunna göra när det är en skön sommar dag.
Du tar en mun av din kalla drink.. lutar dig tillbaka och känner frid i sinnet, den där sköna känslan som infinner sig ibland.
Du tänker på alla dina vänner, vad tacksam du är att du har dem, du tänker på din familj, på de som ställer upp jämt, på dem du älskar innerligt.

När du sitter där på din filt på stranden och hör vågorna slå in och du känner att du är Där precis just då, lugnet har lagt sig över ditt sinne, över ditt hjärta.
Du känner harmoni.
Spar den känslan, långt där inne och plocka fram den när du som mest behöver den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar