Summa sidvisningar

söndag 7 februari 2010

Den drömmen...

Vaknade nyss... Men inte ville jag väl vakna från den drömmen!!! vilken härlig dröm! :)

Då har jag sovit en natt i Bollnäs.. o ja visst har jag sovit i Bollnäs förr!.... å de gick bra även denna gång hehe.. de är dock lite väl tunna väggar i den här kåken!
Fint väder verkar de va ute oxå! man kanske skulle ta sig ut på en liten promenad i solskenet!..
Längtar till våren o sommaren... bada o sola o grejja, å så slipper man alla tjocka vinterkläder.
Jag skulle då inte ha nått emot om våren kom tidigt i år, men som de ser ut ute just nu så är väl inte de så troligt! fast de är ju bara februari än!.
Kanske borde leta fram en handduk o ta en dusch o gå hem till lilla L o leka lite.. han va så lek sugen igår med järnvägsbanan o allt.. men jag orkade inte.. (är inte så pigg än efter utbrottet jag fick i ansiktet, men jag ser iaf nästan ut som jag brukar, bara två små sår kvar på läppen) men vi lekte lite kurragömma iaf.
Lilla L älskar att få post och i förrgår så satte jag mig o gjorde ett kort med en traktor på till honom! fick lite hjälp av mamma eftersom att jag inte är så hemma i photoshop som hon är.
Iaf.. igår innan jag ringde på så slängde jag in brevet till honom i brev inkastet... när jag några minuter senare ringde på o gick in så va lyckan gjord för han hade ju fått post!! Sen skulle han knacka upp kortet på väggen med sin plast hammare! hahaha :) han är för söt! G o T´s lille T hade växt jätte mycket oxå... lill grabben kunde hålla upp huvet själv! såå söt!
Tror de finns lite bilder på bilddagboken sen tidigare på dem!.

Usch idag är de söndag! helgen har gått fort tycker jag.. Måndag i morron o kanske så att jag får reda på olm jag får en lägenhet då... kanske.. håll tummarna!.

Nu är frukosten intagen o ja ska nog som sagt leta på en handduk.

Ha en mysig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar