Summa sidvisningar

lördag 20 februari 2010

Loppis..

Har nyss varit på en loppis här i Järvsö, jäklar va grejer de va! de va inte mycket att ha där föruto några omklädda möbler. Hittade en jätte snygg svart grå fotölj! helt underbart snygg va den och dn skrek : Ella KÖP MIG!! köp Mig!! men jag kpte den inte, ska ju snart till o köpa en soffa o vet inte riktigt än a de är för färg.. o jag tycker om när möblerna matchar någelunda iaf!. Men när jag köpt soffan så ska jag nog kika om fotöljen finns kvar, o gör den det så är de nog meningen att jag ska ha den ;)
Har två stora sköna fotöljer redan egentligen... o kunde jag så skulle jag klä om dem så de vart snygga igen!... kanske får ge mig på de nått tag.. testa, de kan ju gå bra :p

Va in på ica en sväng oxå... nu börjar "lådbils" åkarna komma uppåt, de är ju sportlov neråt.. Å ja jag säger då de, förstår varför de är lite kinkiga på turister här uppe.. men de är ju självklart bra för byn! =)
Har länge sagt att jag vill bo på landet, de står jag fast vid Men... jag vill nog ha mer närhet till stan på någotvis, så de är lättare att ta sig in på skojigheter =)

Hoppas på att få spotify oxå snart.. =) har ju gjort ett försök här under i de äldre inlägget.

Å så satt jag här igår kväll sent o fixade med bloggens utseende.. Så Vad Tycks om Bloggens Nya uteseende?
Komentarer tack :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar