Summa sidvisningar

måndag 22 februari 2010

Äntlien vardag!

Ja just det Äntligen Vardag!! Hur ofta önskar man det!? hehe.
Helgen har varit lugn o kall!! men idag är det ännu kallare!!!! -27 va de när jag klev upp! fy fasiken.
Idag ska jag till Edsbyn o kolla på soffan! och så ska jag hälsa på Tessan o hennes kille =)
Sen ska jag till Alfta o sova hos mommo o moffa, för i morron ska jag kolla på lägenheter. Tänkte de va lika bra att åka o göra allt på 2 dagar så jag slipper åka så mycket o de är ju mysigt att umgås med mormor o morfar oxå =) Sen efter lägenhets kikandet ska jag fika med brudarna på stan =) ska bli roligt!
Får se nu då om jag får åka buss eller tåg till Bollnäs idag... hörde på radion att de hade problem med tåg trafiken o att endel tåg kunde vara inställda för att de är så kallt! ett tåg hade till o med spårat ur mellan Stockholm o Gävle! :/ Kan tänka mig att jag får åka buss till Bollnäs.. men de är ju inte så långt så de ska väl gå bra!

Nu sitter jag o funderar på att käka lite frukost - Dagens viktigaste och bästa mål tycker jag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar