Summa sidvisningar

måndag 1 mars 2010

Ny vecka o nedräkning :)

Nu har ned räkningen börjat på allvar till jag får flytta in i lägenheten =) 7 dagar kvar!.
Vilka äre som tänker komma på en fika när jag kommit i ordning då?

Idag har jag varit en vända till Bollnäs.. fixat o donat! Nu håller jag tummarna! =)
Svin kallt va de att vara ute på idag.. men klär man sig lite klent så får jag ju skylla mig själv! :/ hehe.
Annars har de varit lugnt idag.. har umgåtts med syrran lite innan hon åkte hem.
Idag va de bil kö i Järvsö! haha.. vid skidbacken :) haha... de händer nog inte så ofta att de är bil kö här!.

Sitter o funderar om jag ska göra en ny tatuering nått tag =) Några förslag på vad? vill nog ha ett par hjärtan, tror jag.

Undersökningen jag haft här på sidan till vänster är avslutad!
8 st röstade! hehe... och allihopa spenderade helst sin fredags kväll hemma o myste med nån de tyckte om! Å vem gör inte de!? :)
De här med fredags mys är väl toppen :p o lördags mys o.. haha allt mys.. eller va säger ni?
När ni har fredags mys hemma vad gör ni då? kikar på film? äter gott? eller vad gör ni?
Ska hitta på en ny undersökning.. :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar