Summa sidvisningar

tisdag 31 mars 2009

BESVIKEN

Är så jävla besviken, Jag kom inte med på tågvärds utbildningen! Jävla skit! de va ett av mina delprov jag gjort som de va för mycket fel på o ett annat som de heller tydligen inte var så nöjda med! men va fan jag har dyskalkyli!! visst de vet ju inte de men jag hade gjort o klarat de där jobbet galant! helt utmärkt!! de vet inte vilken bra arbetare de går miste om.
Känns pissigt för det här var något jag verkligen ville utbilda mig till! nått jag kände att jag ville göra och skulle göra bra! de händer inte ofta att jag hittar en utbildning jag verkligen vill gå. Men men... deras förlust. Men jag känner mig lite nedslagen, de är bara till att resa sig o borsta av sig och gå vidare. De är väl inte meningen att jag ska jobba som tågvärd helt enkelt.

Jäkla skit! besviken ;(

2 kommentarer:

  1. Neee är de sant kom du inte med?? fan va trist, förstår de att de känns jobbigt o nedslagen! Att dom ska ha såå mycket olika tester då helt i onödan säkert. vad vart de för tester? Som du skrev dom vet inte vad dom går miste om!!!! // kramar om Frida

    SvaraRadera
  2. Du har all rätt att vara besviken. Och de går miste om en serviceinriktad duktig medarbetare så nog är förlusten deras allt. Men du... var det ett visst företag du skulle fått arbeta för? Kolla med konkurrenten om de har sommarjobb till att börja med så kan du där få in en fot. Då skulle de ju kunna få en knäpp på näsan. :-)
    Kram.

    SvaraRadera