Summa sidvisningar

tisdag 3 mars 2009

Go förmidda..

Solen sken i morrse när jag klev upp... tänkte då att åå va skönt att ut o gå, ja kanske ska ta en liten promenad o testa foten. Men sen när vi satt o åt frukost så kom de en massa moln.. så nu tittar solen bara fram lite då o då.. litegranna.
Jag har gått ner i vikt! är så glad o lite lite stolt över mig själv! =) nått kilo till ska väl de bli oxå men det känns bra att jag lyckats gå ner lite iaf. Men de är en stor skillnad om man ska jämföra med när ja slutade på telesälj jobbet. Har aldrig vägt så mycket i mitt liv som jag gjorde när jag jobbade där.. men va beror de på då!? jo jag satt bara stilla hela dagarna o åt skräp o för myckt godis. Dit till den vikten ska jag inte igen.. nu vill jag bli som jag va förr, lagom. Komma i de "gammla" jeansen igen. Men jag är på go väg iaf =) några jeans går på.
Idag ska vi tvätta.. suck ett nödvändigt ont.
Funderar på att åka uppåt till bollnäs, alfta i veckan. Nån som vill ta en fika?

Få nått gjort nu kanske!?

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar