Summa sidvisningar

söndag 1 mars 2009

I Falun

Nu är vi i Falun.. kom hit igår kväll. H funderade länge vad han ville göra och de vart att vi åkte till hans föräldrar i falun. Kom hit vid ca 19.30 igår, kollade på melodifestivalen och en svensk film "släpp in den rätta" den va rätt bra.
Melodifestivalen därefter den va inge vidare.. de va bättre förra året! och Kritian Luuk som va värd då va bättre o roligare oxå.
Nu sitter H o hans pappa o kollar på vasaloppet.... yeey va kul ;) ehh nja. Men men. Kolla på sport på tvn är inte riktigt min grejj. Fast är den häshoppning då kan jag gärna titta en stund.
Foten är lite värre idag :/ de va nån som råkade kläma åt på fel fot igår :/
I veckan funderar jag om ja ska ta en tripp till Alfta o hälsa på m o m och till Bollnäs för att hälsa på Greta o kanske ta med mig greta o tesan på stan för en fika.

Snart borde vi åka o hälsa på H´s syster o sambo. Har inte träffat dem sen i december.
Ringa Tessan o se om hon vill lifta till Gävle senare kanske.

Ha en trevlig dag!

1 kommentar:

  1. Vaddå, klämma åt fel fot? Det lät inte bra.
    Om du gillar Kristian Luuk får du ta och börja titta på "På spåret" nästa säsong då för det ska Luuk ta över. Då tittar inte vi! Bevare mig för Luuk!
    Väntar att Linn och Joline ska komma nu. J:s mamma skulle skjutsa upp dem hit.
    Christer och Leif har varit till E-Gig i B-näs idag och C köpte en 42" tv!! Så nu jäklar kan vi titta på stor bild vi med!
    Kram!

    SvaraRadera