Summa sidvisningar

torsdag 12 mars 2009

Torsdag...

Ja idag hittills har jag städat badrumsskåpen och plockat ihop tvätten. Uttråkad är jag!
H sitter framför sin stora data skärm... o söker jobb.
Den 27 ska han på kryssning med A, kul för honom att få åka väg på nått sånt. Vad ska jag göra då då? hm.. har ingen lust att sitta här hemma själv o häcka.. är ju hemma stort sett jämt annars. Får väl se vad man kan hitta på. Blir lite avis.. jag vill oxå göra något kul. Men de var ju en kill resa de där med A´s jobb o de hade platser kvar så då frågade A om H ville följa med, de va snällt! De får säkert kul.
Det känns lite tråkigt när man tänker som så här, jag vill ju oxå göra nått extra roligt ibland nått som man kanske inte gör varje dag direkt. Men så är de när man har lite pengar. Jag får nöja mig med att åka o hälsa på mina vänner då o då. Å de är inte fy skam de heller!

Kom just på vad jag ska önska mig i födelsedags present! har ju i oförig mycket jag kommit på men de här är en av de billigare variaterna. Turridning på islandshäst! de skulle vara roligt, o roligt om man hade sällskap oxå! =)
Annars har jag ju nämt ett antal gånger åt H att vi skulle ju kanske kunna försöka åka till Island! eftersom jag fyller 25 år. Om vår arbetssituvation ser annorlunda ut då så kanske vi skulle kunna åka, ha sparat ihop en liten slant för att åka dit.
Min dröm resa är till Island! dit har jag velat åka sen jag var liten. Se naturen, bada i varma källor och rida islandshästar! på island! De är min dröm resa det! sen att de inte direkt är varmt o så där på island de struntar jag i! Tänk vilken grejj! att rida islandshäst på island och att bada i varma källor! Inte illa de inte!


Nä... snart ska ja gå till tvättstugan.

1 kommentar:

  1. Du får nog nattbesök av din lillasyster den 27 då hon ska skriva högskoleprov den 28 mars i Gävle! Sen kan ni (lillsyrran och du) få komma hit eller du ensam om du vill det. Här finns rekreation i lugn och avslappnande miljö.
    Kram!

    SvaraRadera