Summa sidvisningar

onsdag 11 mars 2009

Bakat bullar!

Nu är sista plåten i ugnen med bull längden "the beast" hehehe... misslyckades lite med min första bull längd men men. Hoppas bara den blir bra i ugnen! Övriga bullar ser ut som de ska!
Annars idag har jag inte gjort så mycket.. va iväg o handlade kanel o bull formar medans degen jäste.
Tv kväll ikväll oxå =) greys anatomy!
Var iväg igå o kollade vart min semester ersättning tagit vägen, eller kollade så jag verkligen kommer att få den då jag sett att restaurangen ligger ute på blocket. Men han sa att sem ersättnngen skulle komma in 25 april så jag hoppas den gör det då!
Börjar behöva lite social stimulans snart... nån som vill ta en fika!? komma hit kankse!? Jag kan bjuda på bullar! har hört att mina bullar är goa så jag lovar att du inte blir besviken om du kommer hälsar på.
Ska lägga in lite bilder på bilddagboken senare, så gå o kika där vettja. elliella.bilddagboken.se
Nä nu ska jag kolla till "the beast" i ugnen.

Trevlig eftermiddag!

1 kommentar:

  1. Jag såg "the beast" på bilddagboken. Jag lyckades visst inte så bra då jag förklarade hur du skulle klippa och lägga flikarna... Men bättre lycka nästa gång. :-)

    SvaraRadera