Summa sidvisningar

fredag 20 mars 2009

Matrix

Efter ett letande på stan hos olika frisörer så hittade jag den! Biolange smooting therapié från Matix på en liten salong men en jätte trevlig frisörska. Den här biolange är jätte bra för håret när man blåser de o plattar de, de slätar ut, minskar frizz och ger de lite glans. Kanon bra är den för då slits inte håret lika mycket! Å de är ju kanon bra! Har fått för mig jag ska spara ut håret nu, låångt!! hehe får se hur länge de håller i sig. Men de är på nått vis billigare att ha långt hår inbillar jag mig iaf. Så här ska de få växa.
Har tänkt att göra hemma gjord pizza idag. Så sugen på det! de är nästan goare än pizzeria pizza ju.
Annars idag har vi varit på jobbchansen, de va inte mycket där men hittade en grej iaf som ja ska söka.

Igår va vi ute o gick, vi gick en lite längre promenad som går förbi tåg museét och prcis när vi gick runt hörnet så såg vi kungen och drottningen!! =) de va på besök här igår! de visste vi ju men vi trode ju inte att vi skulle lyckas pricka in så att vi fick en chans att se dem, men de gjorde vi! De va kul! =)

Har börjat få lite vår känslor nu =) de är skönt!

Trevlig fortsatt fredag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar