Summa sidvisningar

tisdag 3 mars 2009

Tvätt tider..

Ja nu håller vi på o tvätta för fullt!
MEN när vi kom ner till tvätt stugan så hade nån tvätt i! ena maskin hade 15 min kvar o den andra ca 30 min! Jag blir så IRRITERAD! var o varannan gång vi tvättar är de nån som lämnat/glömt sin tvätt där så en annan får ta reda på. SUCK! Tycker folk kan hålla sig till tvätt tiderna! Jag stängde iaf av tvättmaskinerna o tog ut tvätten o ställde ut någons tvätt utanför tvättstugan. Sen nu när ja kom ner igen så va tvätten tagen o de såg ut som den låg i den andra tvätt stugan, jo denna någon hade tagit båda tvättstugorna! Jag la en lapp där på golvet utanför som löd så här: HÅLL DIG TILL TVÄTT TIDERNA, TVÄTTA INTE IN PÅ NÅGON ANNANS TVÄTT TID!

Idag blir de pannkaka.. tunn eller tjock de har ja inte bestämt än... men de är väl goast med tjock kanske?
Sen i kväll är de desperate housewifes på kanal 5, säsongs start!
I morron tänkte jag åka till Bollnäs o antagligen alfta oxå.

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar