Summa sidvisningar

måndag 30 mars 2009

Måndag..

Idag ska jag gå till ams.. känns som man springer där för jämnan nu. Hoppas på att de ringer från tåg utb idag o säger att jag kommer med! hoppas!
H ligger o sover i andra änden av soffan.. helgens kryssning kanske börjar ta ut sin rätt nu!? tror han är lite förkyld oxå.
Funderar på att spara till lång lugg igen.. hm.. va tycker ni? vad är bäst? kort lugg som nu eller lång som förut!? Börjar bli lite drygt att gå till frissan o be dem klippa den hela tiden, o visst de gör de ju gratis men eftersom jag inte klipper mig så ofta så känns de så dumt. Klippte mig senaste före jul.

Nä nu måste jag fixa lite.

Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Be dem klippa luggen lite och ta lite betalt då för att du inte ska känna dig besvärlig. Eller ingår det i frisyren att få luggen klippt då och då? I så fall så låt dem klippa luggen då om du ändå går dit och klipper rubbet däremellan.
    Kram.

    SvaraRadera