Summa sidvisningar

fredag 27 mars 2009

Fredag!

Då var de fredag och H har åkt iväg på kryssning! Å jag ska åka o göra del prov till tågvärds utbildningen!! Håll tummarna att de går bra o att jag får gå utbildningen!
Ikväll kommer syrran! =) de ska bli skoj. Vi har bestämt att vi ska hämta hem china/thai mat o så. I morron ska vi gå på stan o kolla efter bal grejjor till henne! skor, väska o nå underkläder! spännande.
Annars i helgen blir de nog lugnt!
Är förbannad på vår så kallade regering! hur fan har de tänt sig att folk ska kunna leva på skit summor egentligen!?
Jag säger som brorsan - Jag ser fram emot ljusare tider. För de kommer ju inte vara så här jämt.
Nä nu borde jag sätta lite fart.
Undra hur lång tid provet tar!? jaja de visar sig.

Trevlig helg på er!

1 kommentar:

  1. Det är bra att ni ser fram emot ljusare tider. Ni får ju verkligen prövningar i början av livet. Men sånt gör en starkare och mer rustade för prövningar längre fram i livet.
    Tack för att du följde med L och letade grejor även om ni inte hittade så mycket så är det ändå en början och hon kan tänka till så hon kanske vet lite vad hon vill ha.
    Kram!

    SvaraRadera