Summa sidvisningar

söndag 29 mars 2009

Syster yster å jag =)

I fredags kom ju syrran hit o vi köpte chna mat från China Thai sen satt vi oss i soffan med tvn på o en varsindator. L spela rollspen på sin o jag kikade mest men låg sen mest o kolla på tvn. Va så trött i kroppen efter dagens händelser. Deproven för tågutbildningen är nu gjort! Huu de va lite svårt o ett sånt test har jag aldrig gjort tidigare! kändes som de va ett IQ test för att man ska få gå med i mensa!! Men jag gjorde mitt bästa o håller tummarna att jag kommer med!!
Igår va jag o syrran o kollade på stan efter balskor o bal väska o underkläder till hennes bal, men vi hittade ingenting! Men vi hittade andra saker ist! =) Vi åt på nian gallerian, L bjöd mig på mat! =) snällt av henne, (tack mamma) ;) Sen åkte L hem strax efter fyra o jag åkte hem o vila o diskade lite. Sen kom A hit o fikade en snabbis o så åkte i o hämtade våra karlar som kom hem från kryssningen. De luktade sprit fabrik när de klev in i bilen! :/ ehh hehe. Men de hade haft trevligt iaf verkade de som.
Igår knäppte jag av ala lampor o tände ljus här för de var ju world earth hour mellan 20.30-21.30 mysit vart de!
Nu har jag lagt in bilder på www.elliella.bilddagboken.se o så har jag diskat, ska ta o snygga ill mig själv lite snart oxå!

Trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar