Summa sidvisningar

söndag 22 mars 2009

Söndag eftermiddag!

Då var de sönda eftermidda o jag har precis tagit ut en chokladig sockerkaka ur ugnen =) den såg riktigt läcker ut.
Igår va vi till valbo ch kikade lite, köpte en jätte fin bh med trosor som jag har tittat på länge som H sa, han tyckte ja skulle köpa den så sagt och gjort, jag köpte den. Sen åke vi o handla lite och så bjöd H mig på china mat som vi tog med hem och åt framför en film. Jätte gott var det o jätte mysigt hade vi igår med först valbo sen mat, godis o mys i soffan =)
Om ett par timmar ska vi åka till A o A och hälsa på en sväng, de va ett tag sen vi träffa dem. Innan dess ska jag durch o laga mat.

Ha en trevlig söndag allihopa!

Förästen! äre bara mor min som läser denna blogg? nog för att de räcker gott o väl men de skulle vara kul om du som läst lämnar en liten komentar. Under inlägget finns en länk där de står komentera, klicka på den o lämna ett litet fot avtryck vettja! =)

3 kommentarer:

  1. Hej! Nä, inte är det bara mor din som läser bloggen din! Har en fundering bara; tar du med dig den chokladiga sockerkakan hit? Hoppas då på det...du är ju bra duktig på det där med å röra ihop nåe gott!

    /kram från den ena halvan av A och A

    SvaraRadera
  2. som sagt jag ska bli duktigare att lämna fotspår efter mig.
    Jag vill oxå han china mat det är gott det. ska mysa ner mig snart jag med å se till att få lite mys. /G

    SvaraRadera
  3. Tydligen inte bara mor din som läser. :-)

    SvaraRadera