Summa sidvisningar

onsdag 1 april 2009

Jätte fint väder ute!

Jag ska försöka få upp karln ur sängen o äta frukost o ut o gå eller nått! de är jätte fint väder här o 10 grader ute, fast de är väl mest i solen tänker jag!
Nu står katta o jaaaammmmaar ute på balkongen! undrar vad grannarna tänker!? man kan ju undra vem hon ropar på?
Igår va vi på dollar.. jag köpte mig ett får! hehe ja.. ett mjukis får! Han heter BÄ =) bä talade till mig o sa köp mig köp mig, Bän va så söt så jag var ju tvungen! hehehe. Tror Mizzie tyckte om bä oxå.. hon har nog lekt med bän i natt för när jag vakna så låg den på golvet nedanför högtalaren.
V hittade Världens perfekta födelsedags present åt Lo.. oxå.. men den va lite dyr.. men hade vi kommit med den presenten då hade vi vart bäst i varlden de tror då jag iaf =)
Igår fick vi deklaration =) de var väldigt posetivt! =) kanske man kan göra nått roligt för de pengarna! kom på massor av saker =) hehe. Bla att köpa mig en egen digital kamera! o att åka till Island! men allt kan man ju inte göra för såå mycket pengar får jag ju inte tillbaka men nått roligt ska jag väl kunna hitta på iaf =)
Nä nu börjar jag bli hungrig, ska fixa frukost, o karln har ju klivit upp oxå =)

Ha en trevlig dag i solen! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar