Summa sidvisningar

måndag 4 januari 2010

Välkommen 2010



Nyårsaafton firade vi här hemma med A o A o lille H :) vi hade jätte mysigt och åt gott o spelade spel :) Vid tolvslaget stod vi vid vardagsrumms fönstret o försökte se nå fyrverkerier.. såg några st iaf =)
Jag hoppas de nya året för med sig mycket gott!! :)

Helgen har varit rätt lugn.. H var å åkte bräda med ett par kompisar i lördags o jag åkte ner o kikade lite på stan och fyndade en röd kofta på gina. Kvällen tillbringade jag framför tvn och H hos en kompis spelandes tv spel m.m fick komma dit jag oxå men de kändes som jag hade fel på "termostaten" o så va jag inte så pigg heller så jag stannade hemma i soffan ist!
I söndags kom de två a:na o H o hälsade på =)
Idag har vi varit ner på stan o köpt en kostym med vit slips till H, eftersom hans gamla kostym är för liten så måste han ju ha en ny nu när vi ska på begravning på fredag. Dyrt är de att köpa kostym med de är ju en investering egentligen eftersom att den kan han ju ha i många år!! Om han inte tränar för mycket för då får inte över armarna plats ehh hihi, hans muskler växer fort på en gång när han börjat träna, men jag tror nog att kavajen kan hänga med i några år iaf!
Frågan är ju vad jag ska ha på mig!? Har en svart typ klockad kjol som går ner över knäna o sen en svart skjorta med trekvartsärm på.. kan man ha det? de är inte exakt lika svart o samma tyg men de kanske inte gör så mycket!?
Ja tror jag tar skjortan o kjolen.. men ska rota lite mer i garderoben ifall jag hittar nått annat att ha upptill.

Nu har H åkt o jobbat o jobbar till 24.00 i natt.. har ingen aning va jag ska göra men har tänkt att dona lite här hemma o komma ikapp lite här på internet med mailande osv.

Jag har lagt in bilder på http://elliella.bilddagboken.se
de är bilder från både jul o nyår.. de behövs ju ett lösen.. men de flesta har det nog.. annars är de rätt logiskt tror jag ;)

Ha en skön måndags kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar