Summa sidvisningar

måndag 11 januari 2010

Uppe med tuppen!!

Idag är jag uppe med tuppen!! Skulle ringa ett samtal och jag ville vara först i kön o slippa vänta så länge så jag började ringa ca 5 min innan de öppnade tele tiden o jag slapp vänta länge!

Vet inte va jag ska göra idag.. funderar om jag sa klä mig varmt o åka till ica o inhandla bröd o kaffe, då blir nog H glad när han vaknar! för han vill ha kaffe på morron o helst innan frukost.

Igår kväll va vi till folket på landet och fikade.. msigt o roligt att ses va det!
Sen skulle vi asa med folket i stan men jag fick en jäkla ögon/huve migrän så jag gick o la mig o H fick åka själv o basta. Han ringde sen o sa att jag missade nått då de inte bara fanns en bastu där utan en massage fotölj och en vibrations tränings maskin! hihi.
Men den ska väl bokas snart igen den där lokalen så då kan jag nog oxå följa med =)

Hm ska jag kliva ut i kylan o åka till ica innan jag blir för hungrig!?

Ja ja får se..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar