Summa sidvisningar

onsdag 6 januari 2010

Is propp!

Vi tog oss till Falun idag! MEN de tog oss 2 ½ timme!!! de brukar i normala fall ta 1 timme!! vi fick köra nån km sen stanna o låta motorn kallna o sen köra o stanna osv... tillsist trode vi att de funkade igen att temperaturen i bilen blev som den skulle men icke! tillsist ringde vi efter H´s systers sambo, som va snäll o kom o hämtade oss. Antagligen så sitter de nån is propp i vatten slangen så de inte kommer tillräckligt med vatten till motorn o va händer om de inte gör det!? JO då kokar motorn o de vill man absolut inte!!
Vi som bara skulle hit över dan.. o gratta på henris syskons 30 årsdag. Blir nog till att ta tåget hem tidigt i morron bittti. Har ju klipp tid kl 09.30!! Hoppas tågen går som de ska!!!! ska ta ett väldigt tidigt tåg ja så jag har tid att spela på om de skulle bli försenat.
Nu är iaf H hos sin bror med bilen och försöker få den att funka som den ska, de skulle byta glukol och sätta för nån pappa skiva för grillen.. så förhoppningsvis funkar bilen ikväll redan! *HOPPAS*

De va iaf ca 24- i morse när jag klev upp... nu här i Falun är det -26,9 Fy f-n va kallt!
Sitter o oroar mig för att katta har för lite mat o vatten men jag tror att hon har så de räcker till i morron. Fyllde ju på vatten igår så de borde finnas kvar för hon brukar inte dricka så mycket.

Håll tummarna nu att bilen fungerar ikväll så vi kan åka hem!!

Måste nog ner på stan i morron oxå o kolla efter nått svart till begravningen på fredag.. har en känsla av att jag kommer att frysa i min kjol o trekvarts ärms skjorta :/

Nä nu får bilen funka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar