Summa sidvisningar

söndag 10 januari 2010

Solsken...

Har varit ut på en liten promenad i solskenet =) skönt va de! de är ju kallt ute men jag hade täck böxer o så så inte frös jag inte!!

Igår va vi till ikea o köpte två tavel ramar.. o så när vi kom hem upptäckte jag att de är en spricka i de ena hörnet! suck!! de såg maninte innan man tog av kant skydden.. nu måste vi ju dit igen o byta! :/ irriterande.

Hade mys kväll igår jag o älskling =) åt tacos o kikade på film =)

På tisdag ska jag till Bollnäs o träffa lite kompisar.. ta en fika =)

Jag tycker de är tråkigt att de alltid eller för det mesta är jag som styr upp att vi ska ses! de hade varit trevligt om nån annan kunde styra upp att ses oxå.. så att de inte bara ska vara jag. Men ibland funderar jag om de kanske inte finns så mycket intresse från andra håll!? ja jag vet inte... men ibland känns de lite så.
De ska iaf bli jätte kul att träffas till veckan tycker jag!! =) de ser jag framemot. Å kanske vi kan fika här i stan nästa gång!? de vore kul om de kom hit lite folk oxå ;)
För de finns ju bra fik här mä :P

Vet inte va vi ska göra idag.. H står o diskar nu.. jag borde nog ta en dusch.

Ha de gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar