Summa sidvisningar

torsdag 28 januari 2010

Och...

Veckan fortsätter... torsdag idag.. har rensat och städat en garderob i hallen och städ skåpet! så nu är de mer ordning iaf ett tag.
Ska snart tvätta.. de är så roligt att tvätta!!! *not*
H åkte nyss till jobbet.. känns som han åker kommer hem o åker igen..
Fast de är lite skönt att vara själv oxå ibland..
Kan pyssla om mig själv, o fundera.. jag behöver pyssla om mig själv nu.
De har varit några jobbiga veckor, och nog känns det bättre men... ja...

I morron kommer Tessan o hälsar på =) ska bli jätte kul!! ska kika på stan o fika antar jag =) de är kul att umgås med kompisar, för de händer ju inte så ofta.

Nä nu måste jag bära ner tvätten... ikväll kanske de blir meditation i staffans kyrkan! Har aldrig varit på något sådant förr, men de kanske kan vara bra för mig!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar