Summa sidvisningar

lördag 23 januari 2010

Nå?

En fråga som jag tycker ni som har förhållanden ska svara på!

Sen ni träffades har era respektive då minskat ner på sitt gulliga o små saker hon/han gör för er än vad han/hon gjorde i början/de första åren av ert förhållande och hur har den isåfall visat sig!? eller har du gjort det?

Jag har funderat på detta o pratat om det med kompisar o med mamma osv o de flesta säger samma saker att de minskar ju, ju längre man varit tillsammans.

Så nu vill jag att ni skriver hur de är hos er, skicka de sen som en komentar, så kan jag sammanställa sen o så redovisar jag de för er :)

3 kommentarer:

  1. ja det har nog minskat ner tyvärr...
    Han är fortfarande väldigt gullig mot mig, säger att han älskar mig väldigt ofta och så. Men ibland får man tjata för att det ska bli nåt gjort i hemmet tex. Och blommor minns jag inte ens sist jag fick. Man vill ju gärna ha lite uppskattning i handling och inte bara i ord!

    SvaraRadera
  2. NEJ, det minskar inte. I så fall e han ingenting att ha...

    SvaraRadera
  3. I början, då det är förälskelse det är fråga om, så är nog båda väldigt gullig och ger bekräftelse mest hela tiden. Att hålla på så år efter år tror jag inte förekommer för någon.
    För egen del kan jag säga att efter drygt tre år tillsammans varav två år som sambo så får jag bekräftelse varje dag och ofta flera gånger om dan. Det är inte att vi hela tiden säger "jag älskar dig" utan det är blickar, speciella leenden och ord som gör att jag (och även han skulle jag tro) blir bekräftad och/eller känner att jag är älskad, att jag är speciell och att jag är viktig i hans liv.

    SvaraRadera