Summa sidvisningar

torsdag 21 januari 2010

Mig själv...

Jag kanske borde tänka mer på mig själv!? bli mer ego? o inte tänka så mycket på andra hela tiden?
Ja jag vet inte men de kanske är så!?
Livet är inte så lätt nu, endel saker som är jobbiga men som förhoppningsvis blir lösta/bättre snart.
De är väl tålamod eller nått som gäller men jag tänker inte ha världens tålamod mer nu, händer de inget så nää.. då är de så då o då ja då skiter ja i detta!
De är nu iaf bestämt endel o jag hoppas att de blir bra med de bestämda snart osv.
Jag tycker inte om att vara lessen o nere (vem gör de?) o jag vill ha de lugnt o harmonsikt o hoppas att de snart blir det!

Lyssnar på nyheterna nu! Centerpartiet vill ta bort arbetsförmedlingen och låta pprivata företag sköta arbetsförmedling till arbets sökande och ist ge en peng till de som är arbetssökande så de kan söka sig en privat arbetsförmedlare och då välja själv vem de vill ha hjälp av!!

Å Ja jag tror att många kommer stötta detta förslag som centern kommit med o jag tror nog oxå att jag stöttar det förslaget!

Ska försöka bli en go o gla kexchoklad!
Lättare sagt än gjort?

1 kommentar:

  1. Ja man behöver faktiskt tänka på sig själv ibland, ta hand om sig själv.
    Jag hoppas allt löser sig.
    Fint du gjort med bloggen! Vad bra att du hittade hur man gjorde, tänkte skrivit till dig och förklarat men glömde det. Kram

    SvaraRadera