Summa sidvisningar

tisdag 26 januari 2010

TULPANER






Igår va jag med S och vi var till blomsterlandet!!

Där fick man plocka sina egna tulpaner!! o klippa v dem själv vid roten o allt!!
Vilken lycka!! jag som älskar att plocka blommor och jag har ju aldrig plockat Tulpaner nån gång! Gissa vilken glädje jag kände när jag fick plocka tulpaner själv! o blanda bäst jag ville!! De kostade 1.90 st och jag var ju självklart tvungen att ta minst 1 av varje färg.
Åh vad jag önskade igår att mamma hade varit med och plockat tulpaner! tror hon hade upskattat de lika mycket soom jag, eftersom att hon oxå tycker om tulpaner!
Efter blomsterlandet lagade vi avokado soppa hemma hos S o J, den vart jätte god! de är något jag ska testa på H nån dag.. fast han är inte så förtjust i soppa.

Idag kommer lillbrorsan hit, han skulle leta nya pjuks sa han :P hehe.. o självklart villjag träffa honom! lill syrran kommer oxå ner till stan då! =) så då får jag träffa bägge mina syskon!

Jag mår bättre nu men de är fortfarande saker som ligger och gnager som jag måste reda ut.. men förhoppningsvis är de utreda till de bästa snart!

I helgen ska H o hans kompisar åka utför i Järvsö backen och eftersom mamma o c bor bara nån km därifrån så passar jag på att hälsa på dem då =)

1 kommentar:

  1. Åhhh, vilken fin tulpanbukett du plockade. Va häftigt att få gå och plocka dem själv. Jag hade gärna följt med om det inte var så pass långt att åka.
    Nu är det nog dags att gå i ide för det ska bli snö och blåsväder några dagar men det ska väl ha lugnat ner sig till helgen iaf.
    Kul att ni träffades alla tre när ni hade tillfälle till det. Sånt är viktigt, tror jag. Familjen är alltid familjen det och den är viktig.
    Kram.

    SvaraRadera