Summa sidvisningar

onsdag 27 januari 2010

Sammanställning!

Ja då är de 3 st som svarat på inlägget om hur ni har det i ert förhållande.

Och i allmänhet så kan jag säga att ni tycker att de minskat ner på de gulliga men att ni fortfarande får bekräftelse och får höra de tre fina orden - Jag älskar dig!
Och att ni även får bekräftelse på andra vis så som blickar och leenden osv.
En av er skrev bara att slutar ens respektive att göra små saker för en så är den personen inget att ha.

Själv tycker jag så här - Självklart ska man visa den andra att man uppskattar honom/henne på olika vis och man ska inte glömma eller låta bli att tala om att man älskar någon, man måste ju hålla gnistan vid liv så att förhållandet knatar framåt och är lyckligt.
Visst är man mer gulliga emot varandra när man är ny förälskade och de avtar ju lite när förälskelsen gott över, och egentligen är inte de nå konstigt. MEN man får inte glömma bort att visa uppskattning m.m!!

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Ja idag är det onsdag.. idag har jag inget inplanerat, skit väder ute så jag går nog inte utanför dörren om jag absolut inte måste.
Lusten att göra något här hemma finns lite men den försvinner fort..
Jobbigt när det är så här!.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar