Summa sidvisningar

söndag 10 januari 2010

Min dator

Nu sitter jag vid MIN dator igen =) såå glad jag är att den funkar igen!! Dock är de en defekt på skärmen i form av en rätt tjock blå spricka i vänstra hörnet! men den FUNKAR!!! Tack älsklin för att du lagade den! =)

Hoppas den håller ett tag nu! den kommer ju inte att hålla i evigheter kanske o visst behöver jag köpa en ny men.. tills jag har pengar till det så får den hålla tycker jag!!
Skönt att slippa samsas med H om hans dator.. och att slippa sitta framför tvn som är kopplad som skärm till hans dator. Men nu funkar min och jag kommer åt mina grejjor som jag har på in dator! =)

Ska försöka ta o spara ner allt bra jag har nu på en skiva.. måste bara lista ut hur man gör.

Tack igen Älskling =)

1 kommentar:

  1. Du får ta med datorn hit så plockar vi över det du vill bränna på ett USB-minne och bränner på våran. Minns inte om Linn lyckades bränna nånting på sin... men du borde kunna använda ett kommando som heter "skicka till brännare" och när du fyllt med det du vill bränna så ska det vara bara att lägga i en skiva och bränna ner det. Funkar inte det får du komma hit då... :-)

    SvaraRadera