Summa sidvisningar

söndag 17 januari 2010

Layout!

Hittade en sida hos en av mina blogg vänner, en blogg malls sida.. så till sist lyckades jag!! Men de vart inte den mall jag tänkt mig... men denna är snygg oxå så den får sitta kvar ett tag iaf för just ikväll tror jag inte att jag orkar fixa mer! Men den här mallen gjorde ju sidan mer personlig tycker jag.

Så vad tycker ni om sidans nya utseende? :)

För er som vill piffa till er sida så uppe i vänstra höret på min blogg sitter de en adress till sidan där de finns en massa mallar!!

Lycka till!

1 kommentar:

  1. Jättefin bakgrund till sidan blev det ju. Riktigt lyxig på nåt sätt. Och det är inte så långt till Valentines day heller (som det står i kanterna). :-)
    När jag inte mår riktigt bra så sitter jag gärna vid datorn och donar med sånt jag tycker är kul och då glömmer jag oftast det tråkiga för en stund och sen kan det kännas lite bättre och mindre tråkigt. Och alltid lär man sig något nytt också.
    Kramar i massor!!

    SvaraRadera