Summa sidvisningar

måndag 18 januari 2010

Mmm....

Än har de inte blivit direkt någonting gjort här hemma...
Har pratat med mamma ett bra tag i telefon o de är skönt att kunna prata med henne
och få lite tips o råd o så.. hon är guld värd min mamma!!

Börjar inse att de blir nog inte så mycket gjort idag ändå... fast tanken var de från början.. klockan springer iväg o snart är hon halv 4!!

Är januari en sån där "skit" månad på många olika sätt för alla? eller är de bara en sån månad då de är rätt stiltje i världen? överhuvud taget?
Ja jag tycker de är tråkigt iaf!

Nästa vecka ska jag iaf få besök är de sagt nu! T kommer hit o hälsar på har hon sagt! så jag hoppas hon gör de =) De ska bli jättekul att hon vill komma hit.
Inte ofta de är nån av mina "gamla" kompisar som hälsar på o de känns tråkigt, men men.
Jag hoppas de blir mer av de detta år! de är ju inte så långt att åka egentligen och inte snor dyrt heller direkt.

Nä... nu ska jag hitta på nått annat...

Vad tycker ni om bloggen nya utseende?

1 kommentar:

  1. Snygg blogg gumman ;). Självklart så kommer ja å hälsar på dig :)!! Längtar ju efter min lilla fru ;) hehe kram på dig

    SvaraRadera