Summa sidvisningar

fredag 29 januari 2010

Toppen dag med T.....



Idag har jag haft en toppen dag med Tessan!!! precis va jag behövde!!
Vi har varit på stan hela dagen! shoppat, ätit lunch och drukit varm choklad! =) Har haft en jätte trevlig dag o skönt att prata av sig lite. Är så tacksam för mina vänner, man märker verkligen vilka som är ens sanna vänner när man har de jobbigt o de ställer upp o lyssnar o lyssnar m.m
Tack Tessan för en toppen dag! :)

Nu är jag hemma igen... o tankarna smyger på mer nu igen.. suck.. de är jobbigt det här. Vad ska jag göra med alla tankar!? ja de löser sig nog så småningom hoppas jag.

Nu ska jag till o snygga till här.. ser nästan ut som ett bombnedslag.. men H hade diskat iaf!.
I morron bär de tidigt av till mamma o c =) H ska åka bräda med några vänner och då åker jag o hälsar på mamma o c. Å så ska jag titta till min lilla kattunge =) Bestämde mig igår att jag ska ha henne, de är bara så, o så får Mizzie en kompis o jag tro de är bbra för henne o roligt att få någon att leka med! bara hoppas att de går ihop!

Nä sätta lite fart nu så de blir någelunda fint inför helgen!

1 kommentar:

  1. Avbrott i vardan är guld värt. Vänner som ringer eller hälsar på, en fika på stan, ja allt som gör livet trevligare.
    Tack för besöket igår. Det är kul att du vill komma och det är guld värt för mig. :-)
    Kram.

    SvaraRadera