Summa sidvisningar

onsdag 30 september 2009

Onsdag = egen tid =)

Idag är det onsdag o de betyder säsongs start för Greys Anatomy o de betyder en timme instängd i sovrummet i sängen själv!! =) underbart!! helt underbart!

Idag har jag pluggat,damsugit o snyggat till här och gjorrt en äppelpaj!
Jag fick besök idag oxå! A kom hit o fikade äppelpaj! jätte kul var de! o att Jag fick besök de var jätte roligt!

H va ute o gick med T idag... efter några timar började jag fundera vart han tagit vägen men tänkte att han kankse satt hemma hos T o spelade tv spel, men när han kom hem sa han att de hade gått 1,2 mil!! Han satte sig nogra mackor satte sig i soffan, efter ca 10 min kikade jag åt hans håll o där Satt han sovandes! med 1 o ½ macka kvar! hehe jag kude ju inte låta bli att ta ett kort för han såg så söt ut! hihi. Sen gick ja fram till han o sa - du lägg dig ner ist... så då gjorde han de o jag gav honom en filt sen slockna han på en gång :p tänkte att han antagligen skulle få ont i nacken av att sitta o sova på de där viset o att de va lika bra att säga åt han men innan så var jag ju som sagt tvungen att ta en bild! =)

Har försökt plugga lite nu ikväll oxå, urch va svårt de är o känns, men jag ska göra mitt bästa, o som ett råd jag fick - peppa mig själv!.

Om 40 min är det Greys o jag har bäddat rent så strax innan kl 21 så tänker jag lägga mig i vår ny bäddade sng o sen inte kliva upp förns i mören :)

Snart är de helg! =) Nån som har lust att hitta på nått?

Ha en trevlig onsda kväll allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar