Summa sidvisningar

fredag 11 september 2009

Fredag...

Nog för att de är skönt med helg o man inte har en massa måsten direkt mot tex, a kassa, ams o sånt där eftersom att sånna ställen är stängda på helgerna, men då är de den där eviga stressen att vi Måste göra nått, måste måste måste. Suck. O jag kan ju till lägga att de är inte jag som stressar upp mig utan blir uppstressad.. å suck.

Idag har jag iaf vart duktig o sökt 3 jobb, två på jobb chansen på ams o ett spontan sök på dollarstore.
Nu sitter jag här o funderar om jag ska orka ta itu med de röriga hemmet.. känns som jag bara plockar o plockar o de ser likadant ut iaf hela tiden..

Jag skulle vilja bo på bottenvåningen! komma närmare backen, gu så skönt de skulle vara! börja att försöka få till de kanske!?

Ja jag har då ingen vidare lust att göra något direkt i helgen. Inte stresssa iaf.

Jaja hoppas ni alla får en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar