Summa sidvisningar

tisdag 22 september 2009

Tisdag eftermiddag...

Potatis o ägg står i varsin kastrull på spisen, vi ska äta sill, potatis o ägg idag, fattig mat sa H, men äh de tycker inte jag sill burkarna kostar ju för fasiken 13-14 kr st! (små burkar) o inte tycker jag att de är så värst billigt, eller? fattig mat eller inte så är de gott i vilket fall!

Idag har jag tvättat o pluggat o snyggat till de lite hemma. Ska försöka få upp några tavlor sen oxå.
Jag är bra less på att inte ha något jobb! skit trökigt är det!! O inte verkar de som nån vill hitta på nått att göra nån dag heller.. alla verkar vara upptagna med sitt :/ de kan väl inte jämt behöva vara jag som ska ta initiativet till att träffas o göra nått! eller?

Jaja... nu undrar jag om H ska till o damsuga!! :) de tyker jag om!! Han köpte nå nya glid grejjor till munstycket så nu vart e väl kul att damsuga en gång iaf ;) kanske jag kan torka golven sen, för jag dammade ju igår!

Nu måste jag titta till potatisen o äggen.

Vad äter ni andra i dag?
O vad tycker ni om bloggens nya utseende?

Ja nu damsuger han iaf... men hur noga!? Hm... Karlar!. Har hrt fler som tycker sin karl inte damsuger tillräcklgt noga, eller är de vi fruntimmer som är petiga!? Nja... tror inte de.. vi vill ha de ordentligt gjort på en gång!.

Nä ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Snyggt ;) den ser jätte bra ut. Va du är duktig som städar :) Nej nej vi fruntimmer är inte petiga!! De är karlarna som borde lära sig å göra saker riktigt från början hehe

    SvaraRadera