Summa sidvisningar

söndag 27 september 2009

Lyckad ridtur i fint höstväder!!.

Igår var det underbart väder här! O jag o H åkte o red islandshästar på http://www.vasterhagaislandshastar.se vädret var underbart! de va jätte varmt o skönt riktigt mysigt höst väder! H var jätte duktig att rida, de va ju hans första gång han red överhuvudtaget! jag är jätte impad! han satt med ett leende på läpparna mest hela tiden :) vi hade bokat en 2 ½ timmes tur men vi var borta i ca 3 timmar! sammanlagt 5 timmar var vi borta igår kom dit kl 11 o åkte hem kl 4! Ja helt underbart var det o å vad jag saknat att rida! Jag sk lägga ut lite bilder på bilddagboken, annars så finns de redan på facebook.
Ena halvan av a o a kom o fotade oss oxå när vi gjorde ordning hästarna o sen skulle till att rida iväg, de va snällt av henne att ställa upp o föreviga vår första ridtur =)
Igår kväll kom båda A:na o temu hem till oss, käkade china/thai mat okollade på bilderna o hade trevligt!
Huu va stel jag va i kroppen igår kväll! är lite stel idag oxå men de är bättre, får väl ta en liten promenad så kanske de mjukar upp lite.

Nu är de endel som sagt att de vill vara med på tjej kvällen :) så nu måste vi få till en sån! vart ska vi vara? Här eller i Bollnäs/edsbyn? kan tänka mig att Hälsingland passar bäst!? ska försöka fixa men nån annan får gärna hjälpa till speciellt om vi inte ska vara här hos oss.
Ser fram emot att träffa alla igen! endel har ju eller börjar ju likssom försvinna o hör inte a sig längre o de tycker jag är tråkigt o synd. Men de ska vi väl kunna ändra på tycker jag! ;)

Nä nu ska jag käka lite frukost!

Hoppas ni andra haft en skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar