Summa sidvisningar

måndag 14 september 2009

Måndag igen...

Ja då var de månda igen o äggen står på plattan, har ju en vana att äta ägg varje frukost, nyttigt o gott. H ligger brevid mig i soffan o sover.. han sov där i natt. Ja se karlar. Men de va sköönt att sova i sängen iaf =)
Idag ska jag försöka plugga lite o kanske baka lite bröd.. behövs mat bröd o funderar på om ja ska göra rosen bröd den här gången om nu inte jästen gått ur datum.

I morron ska jag klippa o färga håret! ska bli skön att bli lite snyggare ;) jag tycker om att vara blond o inte sandreblond röd. Man blir väl mörkare ju äldre man blir o jag brås nog lite på pappa som är sandre. Alla andra är ju rö håriga i min familj.

I lördags va vi på bio - Inglorius Basterds med brad pitt, den var bra. Sen vart de mys i tv soffan. De va riktit skönt med en hemma mys kväll på tu man hand!. Igår så var vi till a o a o fikade, fick goa kladdkake muffins med vitchoklad i =) H tyckte oxå om dem så jag ska ta o göra sånna till han nått tag som är mjölkfria! =)

Nä nu måste jag plocka fram frukosten, den ska avnjutas framför tvn o "Våra Bästa år" o H läre ju inte vilja ha nån frukost än på nån timme o dessutom sover han än!.

Ha en trevlig vecka alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar