Summa sidvisningar

tisdag 29 september 2009

Nu är det höst!

Urch va kallt de är ute! o blåser gör det o inte gör de sken bättre! Burr! nästan så jag funderar på att plocka fram vinter jackan!
Idag tvättar jag... trökigt men nödvändigt! Är nervös inför provet denna vecka... urch känns inge bra jag vet ju hur de brukar gå, de känns som de håller på o låser sig nu bara :/ men jag ska göra mitt bästa.

Igår var jag till alfta o bollnäs. Hälsade på m o m o brorsan! gav moffa en trisslott o en ask choklad! han vart glad tror jag men han vann inget på triss lotten :( de är roligt att hälsa på i alfta. Jag känner mig ju hemma där så de är väl inte så konstigt! När jag stod på bussstation i Bollnäs så hörde jag fåglarna kvittra! o tänkte: de där hör man inte ofta i Gävle heller! :/ här överöstas väl fågel kvittret av trafiken. Nä jag är ingen stadsbo jag inte! men de va ju inget nytt eh hehe.
I Bollnäs fikade jag med G o T.. å va roligt de va att träffa lite kompisar! de va ju ett tag sen sist!.

Hittade jobb åt H att söka igår i Bollnäs tror ja de va eller i närheten av iaf! tänk om han kunde få de jobbet! =) då kanske vi kunde flytta hem igen! de skulle göra mig glad!.

Nä nu ska jag se omja hittar nå jobb mer hemmåt.

Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Vad bra att du hade en trevlig dag igår. Klart det känns bäst att komma till Alfta. Det ÄR ju hemma. Inget att göra nåt åt. Alla är inte stadsmänniskor och det är väl tur det.
    Det blåser höststorm här med idag. Kallt också så idag tog jag på mig långärmströja när jag skulle iväg till badet. Länge sen jag hade en sån på mig. Men här hemma blir det t-shirt.
    Nu står Kajsa på Linns keyboard och tittar ut. (Tur den inte var igång så den spelade för henne. :-)) Hon kom just in men ränner ut och in idag. Inget vidare för en liten katt att vara ute i blåsvädret heller förstås.
    Ringer senare.
    Kram.

    SvaraRadera